Monday, May 29, 2017

Day off

Εγώ σήμερα υποτίθεται ότι θα γυρνούσα από ταξίδι που ήταν προγραμματισμένο εδώ κι ένα μήνα. Τι πιο φυσικό να πάρω την επόμενη μέρα άδεια ώστε να μπορέσω να τακτοποιηθώ, να καθαρίσω, να βάλω πλυντήρια κτλ.
Έλα μου ντε που στραβές γίνονται και το ταξιδάκι ακυρώθηκε....
Το έσωσα το ΠΣΚ έβαλα μαθήματα, πήγα γυμναστήριο, βγήκα και για κρασάκι όλα καλά.
Τι γίνεται όμως με την Δευτέρα; Άδεια μέρα.
Ειδικά εγώ που είμαι και workoholic άστα να πάνε!
Η μέρα λοιπόν ξεκίνησε κάπως έτσι.

πολύσπορο κουλουράκι και καφεδάκι
Εννοείται ότι έβαλα μάθημα πρωί πρωί, έτσι για να νιώσω ότι η μέρα μου έχει σκοπό.
Η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος (παλιός) μαθητής μου, με θυμήθηκε μετά από αρκετό καιρό, δεν με χάλασε βέβαια.
Όταν κάνεις μάθημα με ενηλίκους και μάλιστα επαγγελματίες, είναι φυσιολογικό να μην δίνουν την κύρια προσοχή τους στην ξένη γλώσσα. Να που χρειάζεται και με ξαναθυμούνται.
Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρησιμοποιώ βιβλίο. Εκτός αν κάποιος θέλει να δώσει εξετάσεις για κάτι συγκεκριμένο. Το μάθημά μου λοιπόν είναι κυρίως conversational.
Για σήμερα διάλεξα ένα πολύ ωραίο κείμενο (PARSNIPs εννοείται - δες εδώ για το βιβλίο στο οποίο συμμετείχα και ανέλυσα το PArsnips effect)  σχετικά με το αλκοόλ.
Έσπασε τον πάγο και ήταν κι ενδιαφέρον για τον μαθητή μου. Το πιό ενδιαφέρον πράγμα που έμαθα είναι ότι το παραδοσιακό ποτό του Βιετνάμ γράφεται Ruou και προφέρεται zee-ot και μπορεί να έχει κομμάτι από φίδι μέσα.

με διάφορα άλλα ερπετά και φίδια...

Στο επόμενο μάθημα και πάλι θέμα εκπληξη!



Βέβαια εγώ με βροχή έφυγα, φορτωμένη με την τσάντα, τα κουλούρια, τους καφέδες και την ομπρέλα.


Με ήλιο και ζέστη γύρισα... Τι καιρός κι αυτός, εκεί που είσαι με το αδιάβροχο και το πουλόβερ, εκεί θέλει φανελάκι και βερμούδες....

Τι κάνουμε λοιπόν μια μέρα στο σπίτι....
Τώρα μια νοικοκυρά θα μου έλεγε να καθαρίσω το σπίτι και να φτιάξω μουσακά....
Προτίμησα να τελειώσω το online course που κάνω στο Future Learn, σχετικά με το Global workplace.
Και να κάνω κι επανάληψη τα Φριζικά μου (είναι γλώσσα που μιλιέται σε μέρος την Ολλανδίας - ναι μάθατε και μια άγνωστη λέξη)
Για μεσημέρι σήμερα θα αρκεστώ σε ομελέτα.... πρωτεινούλα.

Ας το πούμε και brunch...
Επίσης ξεκινάω CLA - υποτίθεται ότι αν χτυπιέσαι στην γυμναστική, σου καίει το λίπος, εμένα με ενδιαφέρει να μην πάθω αλλεργία σε πρώτη φάση βέβαια.
Μια και το σημερινό post θα το γράφω όλη τη διάρκεια της μέρας, θα εξαρτηθεί αν πάθω κάτι και τρέχω στα νοσοκομεία ή όχι. Το Ιπποκράτειο και ο Αγ. Δημήτριος από ότι έμαθα - είμαστε οκ.
video

Εννοείται ότι βρέχει... Φέτος ο καιρός είναι αναποφάσιστος. Δεν ξέρει αν θέλει να είναι χειμώνας ή καλοκαίρι...
Εννοείται ότι ΚΑΙ με βάρκα θα πήγαινα Body Combat.

video

Και Body Balance μετά...
Το πρόγραμμα στο γυμναστήριο είναι το ίδιο εδώ και χρόνια. Θυμάμαι ότι πάντα έφτιαχνα το πρόγραμμά μου έτσι ώστε να μην χάνω το κόμπατ της Δευτέρας. Μέχρι που μια μέρα μου γύρισε και δεν ξαναπήγα.
Δύο ολόκληρα χρόνια προσπαθούσα να σηκώσω τον εαυτό μου να πάει γυμναστήριο. Χαίρομαι πολύ μου μου "ξαναγύρισε" - ειδικά με όλα αυτά τα μαθήματα τύπου combat, fight, tae bo φεύγει όλη η ένταση.
Πάει λοιπόν η μέρα τελείωσε...
Θα μου πεις ποιος νοιάζεται πως πέρασα τη μέρα μου. Κανείς προφανώς και δεν με νοιάζει απλά μου ήρθε να γράψω κι έγραψα.
Ελπίζω να έδωσα έστω και σε έναν άνθρωπο καμιά ιδέα με το τι να (μην) κάνει τον ελεύθερό του χρόνο.
Κεφάλια μέσα αύριο

No comments:

Post a Comment