Sunday, February 5, 2017

Vacu Power - μια "αξέχαστη εμπειρία"

Όλα άρχισαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα, στο Christmas event του συλλόγου μου. Η φίλη μου η Όλγα κέρδισε μια συνεδρία vacu power σε ένα κέντρο αισθητικής στην Καλαμαριά και μια που έμενε μακριά, το έδωσε σε μένα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν τα κέντρα αισθητικής. Ότι έχει να κάνει με ομορφιά, νύχια, μακιγιαζ κτλ, γενικώς το αποφεύγω. Και αν και πρέπει αυτόν τον καιρό να χάσω μερικά κιλάκια, δεν θα κατέφευγα ποτέ σε κάποιο είδους μηχάνημα.
Και την δωρο-καρτούλα την είχα ξεχάσει - μέχρι που ψάχνοντας στην τσάντα μου για κάτι άλλο, την έπιασα τυχαία. Και λέω σημαδιακό. Άντε ας το κάνουμε κι αυτό, και έκλεισα ραντεβού.

Το κέντρο πολύ όμορφο μέσα, κοριτσίστικο. Μπουκαλάκια με χρωματιστά βερνίκια νυχιών, μακιγαζ, ροζ παντού, πεντακάθαρο και το συστήνω ανεπιφύλακτα για όλες εσάς τις κοπέλες που ασχολείστε μ'αυτά. Και οι κοπέλες ευγενικές, εξυπηρετικές και χαμογελαστές.

Το vacu power λοιπόν είναι αυτό το πράγμα της φωτογραφίας. Ένας διάδρομος μέσα σε ένα κουτί, το οποίο κλεινει αεροστεγώς κι εσύ περπατάς με κάποια ταχύτητα. Με το catch όμως ότι όσο εσύ περπατάς, η πίεση γίνεται αρνητική και έχεις βάρος προς τα κάτω και αντίσταση. Το έφτιαξε από ότι μου είπε η κοπέλα ένας Πολωνός αγγειολόγος και ότι γίνεται καλύτερη λιποδιάλυση και ότι επίσης αν περπατάς σ' αυτόν τον διάδρομο μισή ώρα είναι σαν να περπατάς 6 ωρες σε κανονικό διάδρομο.

(Παρένθεση: Μιλούσε βέβαια σε έναν άνθρωπο που ποτέ δεν "περπατάει" σε διάδρομο, αλλά 6 χλμ τη μέρα σε κανονικό δρόμο και ότι το πιο λαιτ μάθημα που κάνει σε αερόβιο είναι το body combat, άσχετα με το βάρος μου αυτή τη στιγμή)

Το επόμενο βήμα ήταν να μου φορέσει 2 κορσέδες από συνθετικό υλικό οι οποίοι σου σφίγγουν την μέση, και κλείνουν την ¨οροφή" του vaku, για να μην βγαίνει ο αέρας.
Υπάρχουν 3 προγράμματα εγώ έκανα το light μια και ήταν η πρώτη φορά.

Και ξεκινάς... και περπατάς... Η αίσθηση; Πως περπατάω εγώ με τα 12 κιλά τσάντα στην πλάτη κάθε μέρα; Αυτό!
Με την διαφορά ότι είσαι με το εσώρουχο και ότι ο κορσές σε σφίγγει υπερβολικά πολύ και όσο πέφτει η πίεση, τόσο πιο πολύ είναι η δυσφορία, σε σημείο λιποθυμίας.
Όπως μου είπε η κοπελιά, έτσι πρέπει να είναι για να μην φεύγει ο αέρας, αλλά πραγματικά, δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας λίγο παραπάνω παχουλός από μένα άνθρωπος (και άμαθος κιολας) θα μπορέσει να το αντέξει αυτό.

Μπροστά σου έχεις αυτήν την οθόνη που σου δείχνει πόσους γύρους έχεις κάνει, πόση απόσταση έχεις διανύσει, την πίεση και την ταχύτητά σου.
Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα που τελείωσε. Δεν θα το έλεγες και ευχάριστη εμπειρία.
Πρέπει να παραδεχτώ πάντως ότι το τζην μπήκε λίγο πιο εύκολα από ότι κανονικά.

Η κοπελιά μου είπε ότι πρέπει να κάνεις 3 μήνες τουλάχιστον για να δεις αποτελέσματα στην μεζούρα, 3 φορές την εβδομάδα. Οι τιμές από 10 μέχρι 15 ευρώ τη συνεδρία, ανάλογα με το ποιο πακέτο θα αγοράσεις.

Για κάποιον που δεν θέλει να πάει γυμναστήριο και είναι της σχολής "μπρος τα κάλλη τι είναι ο πόνος" το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Εγώ πάντως θα κάνω διατροφή .... και πάω γυμναστήριο.

Vamos για την επόμενη περιπέτεια




No comments:

Post a Comment