Friday, April 24, 2015

Reflection εβδομάδας

Δευτερα:

  •  Αστείο συμβάν της ημέρας, ήμουν στη δουλεια αφοσιωμένη στα PPt μου, άκουγα κι ενα βιντεάκι συγχρόνως για να το βάλω στα μαθήματα και στο ξαφνικό χτυπάει το Skype!!! Πανικός ποιος με βρήκε στη δουλεια και μου κάνει και κλήση!!!! Τελικά ήταν το αφεντικό !!!!! Αυτά παθαίνεις αν δεν έχεις τηλέφωνο στο γραφείο λεω εγώ τώρα!!!!
  • Killer workout cross-training το απογευμα
Τρίτη
  • Δεν ξέρω.... ομαλά στην δουλειά κυλούν οι ώρες... ξεκίνησα βέβαια τα 12ωρα, απλά σκέφτομαι ότι άλλες 4 εβδομάδες ζόρι μέχρι να τελειωσουν τα παιδιά. Μετά ίσως πιο χαλαρά
  •  Spiiiiiiiiiiin!!!!




Πραγματικά δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βγάλω σοβαρό πρόγραμμα για το γυμναστήριο. 3 φορές την εβδομάδα ΔΕΝ είναι αρκετό!!
εκεινη η χοντρη αριστερά με το μαύρο... κατι μου θυμίζει!! 




 Τετάρτη
  • Αρχιζω και γίνομαι πιο γρήγορη στα pptια μου στη δουλειά και γενικώς μου βγαινει πιο ομαλα. Τωρα αν τα κάνω σωστά ή λάθος θα δείξει! Πάντως δεν τρωω 800 ωρες για ενα μάθημα!
  • Σήμερα μια κατσαρίδα αναστάτωσε το γραφείο! Το γέλιο - εγώ να τους λέω τι σόι αντρες είστε που δεν μπορείτε να σκοτώσετε μια κατσαρίδα (εγώ να σιχαίνομαι να πάω μέσα εντωμεταξύ) και τα παιδιά να μου λένε ότι δεν εχει σχέση με "αντρίλα" αλλα με σιχαμάρα!!
  • Άσχετο - το σκυλί του Αλεξ σήμερα δεν με γαυγισε, ίσα ισα ήθελε παιχνιδάκια... μα το έλεγα εγώ οτι ΟΛΑ τα σκυλιά με αγαπάνε!
  • Μαγειρεύω φασολάδα για αύριο τρώγοντας πατατάκια! killer συνδυασμός, μη βαράτε....
Πέμπτη 
  • Εδώ δε ξέρω τι να πω - ολη μερα στη δουλεια - σημερα ήταν παραπάνω απο 12ωρο. Το μεσημερι ειχα 14 λεπτα για να φάω - με το πιάτο όρθια σαν την τρελλη....
  • Και στις 2 δουλειές τρεξιμο πολυ αλλα εντάξει πολυ καλη ατμόσφαιρα - τα παιδια ολα και σε εμψυχώνουν και σου δινουν κέφι 
  • Κατι που εγινε σημερα - μου έδειξε ο Κώστας το editorial απο το newsletter της εταιρείας για την σκλήρυνση που εχει μια παράγραφο που με ευχαριστούν για την ιδέα του "παντρεματος" της εταιρείας με το γυμναστήριο για την δημιουργία της εκδήλωσης. Χάρηκα πολυ γιατί εχω ένα χρονο που το σκέφτομαι και προσπαθώ να το πραγματοποιήσω και ναι προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορω, ειδικά με τις δημοσιες σχεσεις, αλλα το τρεξιμο όλο το έκανε η Πηνελοπη και τα χορευτικά θα τα κανουν τα παιδια από το γυμναστήριο και κατα τη γνώμη μου δεν ειναι σωστό να φαινεται το δικο μου ονομα μπροστά. 
  • Επίσης σημερα πηρα το κειμενάκι απο το άρθρο μου για το iTDi για διορθώσεις - το έκανα αλλα ο καλός ο Κεβιν μου άλλαξε όλο τον επίλογο ! Δε πειραζει - editor ειναι πιο καλα ξέρει .... Την Κυριακή λοιπόν με ένα αρθράκι έκπληξη!
Παρασκευή
  • Αυτά τα 13ωρα πρέπει να σταματήσουν. Γύρισα σπίτι 11 παρα και με το που κάθησα, κοιμήθηκα... Ναι μεν μου αρέσουν όλα αυτά που κάνω, αλλά δεν ξέρω ποσο θα αντέξω έτσιι...
  • Στην τάξη σήμερα, ένα παιδί βαριόταν... πολύ... Αναγκάστηκα να αυτοσχεδιάσω και δεύτερο παιχνίδι. Σα δασκάλα πάντα αυτοσχεδιάζω, ποτέ δεν κρατάω το πλάνο που έγραψα. Δεν ξέρω αν αυτό ειναι καλό ή κακό....
  • Η Ελένη διάβασε το άρθρο του iTDi έτσι οπως θα βγει στην τελική του μορφή (μετά απο πολλά παρακαλια, "ελατε κυρια εγω την Κυριακή που θα βγει θα ειμαι εκδρομή και θα το δω μετα απο 3 μερες και δε θα εχω ιντερνετ" και τέτοια) - χαρηκε πολύ, συγκινήθηκε, έτσι με είχε κάνει κι εμένα πριν μερικους μηνες όταν έγραψε για μένα. Εντωμεταξύ, ενώ αυτό το κορίτσι από μικρό ήταν παρα πολύ σοβαρό, πρέπει να ομολογήσω ότι την έχω "χαλάσει" και μαζί μου είναι πολύ χαλαρή! Όχι ως προς τα μαθήματα, αλλά ως προς το attitude - και περιφανεύομαι γι αυτο! Εγω φταίω ναι!
Αυτά τα νεα και οι σκεψεις της εβδομάδας  - δεν ξέρω αν κάνω καλά ή άσχημα που τα γράψω. Στον μήνα θα δείξει αν υπάρχει διαφορά...



No comments:

Post a Comment