Wednesday, December 24, 2014

Απολογισμος 2014


Σε μια εβδομαδα παει και αυτος ο χρόνος. Βέβαια με την κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα πάμε απο το κακό στο χειρότερο, αλλά κι ένας προσωπικός απολογισμός δεν θα μου κάνει κακό νομίζω...

Ας πιάσουμε πρώτα τη δουλειά....
  • Μετά από αρκετή δουλειά με τα "παιδιά μου", καταφέραμε και παρουσιάσαμε το διαπολιτισμικό μας πρότζεκτ "We're on the air" σε δύο συνέδρια, στην Αθήνα και στο virtual round table διαδικτυακά. Συνεργασία μαθητών από 4 διαφορετικές χώρες, χωρίς στήριξη από κανέναν φορέα.
  • Διαδικτυακά επίσης έκανα φέτος μία παρουσίαση στο Summer school MOOC του iTDi με θέμα Setting Goals. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη μ'αυτές τις δύο παρουσίες, η προσέλευση και η στήριξη του κόσμου ήταν τρομερή! Μπορεί στην πόλη μου να μη με γνωρίζει σχεδόν κανείς, αλλά τουλάχιστον κάτι κάνουμε στο εξωτερικό!!!
  • Ένα από τα όνειρά μου ήταν να πάρω μέρος σε Pecha Kucha. Και ναι τα κατάφερα, όχι μόνο σε ένα αλλά σε δύο! Ένα στο συνέδριό μας στην Θεσσαλονίκη κι ένα στο διαδύκτιο, πάλι στο iTDi!!! Τρομερή εμπειρία, αν προσπαθήσεις να νικήσεις το χρόνο και να πεις όσα θες να πεις!!!
  • Ναι δημοσιεύτηκαν και αρθράκια μου σε διεθνή blogs (Teaching Village & iTDi)
  • Κι έγινα και "δημοσιογράφος" στο συνέδριό μας το Μάρτιο με συνεντεύξεις και reports!!
Ολα αυτά όποιος θέλει τα τα τσεκάρει είναι στο επαγγελματικό μου μπλογκ εδώ!!

  • Όσον αφορά την δουλειά που με πληρώνει κιόλας, μια και πολλοί τα παραπάνω θα θεωρούν χόμπι και όχι εργασία, είμαι πολύ ευχαριστημένη, μπορεί να μη γνωρίζουν πολλοι γονείς και μαθητές τι κάνω διαδικτιακά, αλλα με εμπιστεύονται χρόνια και συνεχίζουν να με συστήνουν σε κόσμο και πραγματικά είμαι ευγνώμων γι'αυτό. Σε μερικά σπίτια νιώθω πλέον μέλος της οικογένειας μετά από τόσα χρόνια και είναι πραγματικά συγκινητικό! Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν και συνεχίζουμε!
  • Βέβαια πάντα υπάρχουν κάποιοι που έχουν παράπονα. Και είναι απολύτως φυσιολογικό. Εγώ ένα πράγμα έχω να πω. Διδάσκω 20 χρόνια. έχω αναπτύξει το δικό μου ύφος διδασκαλίας και επίσης έχω και κάποιες απόψεις πάνω σε ορισμένα θέματα. Δεν λέω ότι εγώ είμαι η σωστή και οι άλλοι λάθος. Επίσης ναι έχω το κακό να εκφράζω τις απόψεις μου δημοσίως. Δεν είναι δυνατόν να "ταιριάζω" με όλους, ακόμα κι αν χρειάζομαι την δουλειά και τα χρήματα (ναι δυστυχώς δεν δουλεύω από χόμπι)
Πάμε στους προσωπικούς στόχους....
  • Έκανα ένα όνειρο ζωής πραγματικότητα. Ναι, παρακολούθησα το σεμινάριο spinning και ναι, απέκτησα το δίπλωμα του instructor. Θεωρητικά μπορώ να δουλέψω σε γυμναστήριο. Ναι, και πρακτικά μπορώ να το κάνω, μια και το spin ειναι το πάθος μου και βγάζω χορογραφιες ακόμα και στον ύπνο μου! Ναι, δεν πρόκειται ποτέ να το κάνω, στην ηλικία μου δεν πρόκειται να μου δώσει κανεις την ευκαιρία. Εγώ πάντως απέδειξα οτι μπορώ!!!
  • Έλαβα μέρος σε 2 μαραθώνιους. Στα 5 χλμ έστω. Ακόμα κάτι που ήθελα πολύ να κάνω!!!
  • Πήγα στην γιορτή των χρωμάτων, δεν έπαθα αλλεργία με τη σκόνη και χόρεψα σε Flash Mob! Ακόμα κάτι που ζήλευα όταν το έβλεπα στο παρελθόν!!
  • Άλλαξα γυμναστήριο!! Για μένα ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου... Ναι, ήταν το δεύτερο σπίτι μου. Μέχρι που συνειδητοποίησα οτι τελικά δεν ήταν το δεύτερο σπίτι μου και οι άνθρωποι δεν ήταν η δεύτερη οικογένειά μου. Οι υπηρεσίες άψογες, αλλά εγώ ήμουν άβολα. Πλέον σε καινούριο περιβάλλον, δεν γνωρίζω βέβαια κανέναν, αλλά τα παιδιά είναι πολύ ευγενικά και η προπόνηση επίσης πολύ καλή. Δεν πρόκειται βέβαια να γίνει το δεύτερο σπίτι μου, όμως είμαι ευχαριστημένη με την απόφασή μου.
  • Δεν είμαι πλέον 55 κιλά δυστυχώς... Έφυγαν οι σμιλεμένοι κοιλιακοί και ναι, εχουμε και λίγο περιφέρεια παραπάνω... Όχι τρομερα πράγματα, μπορώ να επανέλθω πιστεύω, όταν βάλω σε τάξη πρώτα τα "ψυχολογικά" μου.
  • Στα πολύ προσωπικά??? Οικονομικά προβλήματα, καυγάδες, φωνές, υστερίες δικιές μου.. λίγο δύσκολα... Το παλεύω? Μέχρι τώρα ναι... Ελπίζω και στο μέλλον!!!
Όπως κάθε χρόνο κάποιο άνθρωποι ήρθαν, κάποιοι έφυγαν, ναι σε κάποιους κρατάω μούτρα, καποιους τους αγαπάω λίγο περισσότερο. Έχω κατανοήσει πάντως ότι κανείς δεν είναι για πάντα. Μπορεί οι καταστάσεις, μπορεί οι συμπεριφορές να το επηρρεάσουν αυτο....

Επόμενοι στόχοι για το 2015:
  • Επιτέλους να πραγματοποιηθεί η ιδέα για το "keep on moving workshop"
  • Και το φιλανθρωπικό sports event που θέλω να διοργανώσω (αυτό λίγο πιο δύσκολα αλλά θα το παλέψω)
  • Να κάνω έστω μια φορά μάθημα σπιν.... Μου λείπει.... 
Καλές γιορτές σε όλους!!!


No comments:

Post a Comment