Thursday, July 11, 2013

Αρχισαμε και το πιλατες....

Πρωτο μάθημα στον καινουριο χώρο του γυμναστηριου χτες και δεν ήταν δυνατον να μην πάω. Πρώτον επειδή σκουριασα εντελώς, υπηρχαν βέβαια εδω και μέρες διαδρομοι και όργανα αλλα εγώ αν δεν καθησει καποιος πάνω απο κεφαλι μου να μου πει τι να κανω, δεν προκειται να κάνω βαρη και δευτερον επειδή εννοειται οτι θα στηριξω τα παιδιά στην καινουρια τους προσπάθεια σε εναν νέο ολοκαινουργιο χώρο.
Πρωτο μάθημα, πιλάτες... Ειμαι πολύ παράξενη γιατι πραγματικα τέτοιου είδους ασκήσεις, πιλάτες, ορθοσωμική, τα απεχθάνομαι. Δεν εχει σχεση με τη γυμναστρια, ισα ισα η κοπελα ειναι πολυ ευγενική και εχει τρομερη πειρα στη δουλεια της... Ειναι δική μου παραξενιά... Πήγα πάντως κι εβαλα τα δυνατά μου και είμαι καταπιασμένη τωρα αλλα δεν πειράζει..
Τι είναι αυτο το πιλατες όμως? Ειπα να κανω μια ερευνα και να τι βρήκα:
Όμως το pilates δεν είναι για σένα, διότι δεν αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής για καύση λίπους. Βοηθάει μεν στην ανάπτυξη της μυικής μάζας του σώματος, η οποία αυξάνει κατά ένα μικρό ποσοστό τον μεταβολισμό για 48 ώρες μετά την εκγύμναση, όπως βέβαια και κάθε μορφή αναερόβιας άσκησης, όμως δεν βοηθάει ιδιαίτερα στο καρδιοαναπνευστικό σύστημα, καθώς δεν αυξάνει κατά πολύ τον καρδιακό παλμό κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το μυστικό για απόλυτη καύση λίπους είναι ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης και άσκηση με αντιστάσεις, οπότε μόνο το pilates δεν φτάνει!

Οπως και να έχει κάθε μορφή άσκησης είναι κίνηση, δινει ευεξία και την ευχαρίστηση ότι έχεις καταφέρει κάτι καλό για τον εαυτό σου.
Καλή μας αρχή λοιπον!!!  

Περισσοτερες πληροφορίες εδω κι εδω!

No comments:

Post a Comment