Thursday, April 25, 2013

Αν θέλεις μπορεις!!! Guest blog από τη Λίνα Μούτσου


Ισως να φταίει η χώρα που ζούμε που δεν μας έμαθε να σεβόμαστε τον εαυτό μας και δεν μας προσέφερε τις κατάλληλες υποδομές , ίσως να φταίει η παιδεία , όλοι στο σχολείο προσπαθούσαμε να αποφύγουμε το μάθημα της γυμναστικής, ότι και αν ευθύνεται  το αποτέλεσμα είναι  αποκαρδιωτικό!


  Σύμφωνα με έρευνες,  τα γυμναστήρια γεμίζουν ασφυκτικά 2 με 3 μήνες πριν από το καλοκαίρι . Την ίδια περίοδο ξεκινάνε και οι δίαιτες ’ express ‘ ,οι διαφημίσεις για χάπια αδυνατίσματος, κρέμες, τσάγια, καφέδες κλπ. με σκοπό ένα όμορφο κορμί στην παραλία. Η αλήθεια κρύβεται κάπου στη μέση.
   Αν λοιπόν έχετε να χάσετε 4-5 κιλάκια τότε, ναι, με έναν καλό διαιτολόγιο και σωστή γυμναστική, οι κοιλιακοί σας  έχουν πολλές πιθανότητες να εμφανιστούν. Αν όμως θέλετε να χάσετε παραπάνω κιλά, θα έπρεπε να είχατε ξεκινήσει νωρίτερα… λυπάμαι. Αν πάλι αντιμετωπίζετε πρόβλημα χαλάρωσης  και κυτταρίτιδας, δεν θα τα βελτιώσετε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, όση προσπάθεια κι αν καταβάλετε !
Από εμένα 6 διατροφικά tips που σίγουρα θα σας βοηθήσουν:
1.     Εκτίμησε πόσο πεινάς
Πολλές φορές μέσα στην ημέρα τρώμε χωρίς να πεινάμε, Και μόνο το να ξέρεις πως η λιγούρα σου δεν έχει καμία σχέση με την όρεξή σου θα σε αποτρέψει από την κραιπάλη. Δοκίμασε να πιείς ένα τσάι ή να φας ένα φρούτο.
2.     Αύξησε της διάθεση σου για άσκηση


Δεν αρκούν τα τέλεια αθλητικά σου παπούτσια για να έχεις διάθεση να γυμναστείς. Σύμφωνα με έρευνα των Πανεπιστημίων Vermont & του Duke, αρκεί ν' αντικαταστήσεις τα κορεσμένα με μονοακόρεστα λιπαρά για να δεις αύξηση της διάθεσης για άσκηση κατά 15%.
3.  Καθιέρωση  5 γευμάτων
Μόνο έτσι θα αυξήσεις τον μεταβολισμό σου και δεν θα χρειάζεται να μετράς θερμίδες σε κάθε σου γεύμα. Όταν λέμε γεύμα εννοούμε ακόμα και ένα φρούτο, αρκεί να μην μένει άδειο το στομάχι. Τα συχνά γεύματα βοηθούν στο να διαχειρίζεστε την όρεξη σας, να ρυθ­μίζετε τα επίπεδα ζαχάρου, να διατηρείτε ομαλή πέψη και να υποστηρίζετε έναν υψηλό μεταβολισμό.
4.  Πάντα Πλήρες  πρωινό

5.     Mετριάζω το αλάτι και τη ζάχαρη.

Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με το κρυμμένο ή μη νάτριο στα φαγητά που αγοράζετε, και ειδικά όταν κρύβονται στα έτοιμα καρυκεύματα. Το νάτριο σημαίνει αλάτι και μπορεί να περιέχεται στο κέτσαπ και σε τρόφιμα όπως μπαχαρικά, για παράδειγμα στη σκόνη του σκόρδου

6.     Περιορίζω το αλκοόλ και προτιμώ από τα οινοπνευματώδη το κρασί.



Η γυμναστική και η σωστή διατροφή δεν είναι μόδα ούτε υποχρέωση, είναι τρόπος ζωής! Τρόπος ζωής που πρώτα και κύρια μας βοηθάει να είμαστε υγιείς, γεμάτοι σωματική και πνευματική ευεξία και τελικά να έχουμε και υγιές και σφριγηλό κορμί. Εντάσσοντας ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής στη ζωή σου με αερόβια και αναερόβια άσκηση και ακολουθώντας τους κανόνες της υγιεινής διατροφής το αποτέλεσμα είναι σίγουρο!
 Καλή επιτυχία λοιπόν! 
 
-->
Η Λίνα Μούτσου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Από νεαρή ηλικία ασχολήθηκε με το fitness και συγκεκριμένα με το  χορό.

Αποφοίτησε το 2008 απο μεγάλη ιδιωτική σχολή και απόκτησε τον τίτλο του ‘ ειδικού εφαρμογών διαιτητικής’ με κρατική πιστοποίηση.

Η αγάπη της για το αντικείμενο την έκανε να παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια και ημερίδες ώστε να εμπλουτίσει της γνώσεις της.

Έχει γράψει άρθρα διατροφής για περιοδικά και sides. Επίσης είχε συμμετοχή σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού ‘zoo radio’με διαιτολόγιο στήλη.

Έχει εργαστεί σε κέντρα αισθητικής και χώρους fitness. Αυτή την στιγμή συνεργάζεται με 5 μεγάλα γυμναστήρια της πόλης.

No comments:

Post a Comment