Monday, April 15, 2013

Back home - My Gym - Aigaiou Training center - My "family"




Και ειμαι πισω στο "σπιτι" μου!! Οχι οτι είχα φυγει ποτε, απλα έκανα διπλες και τριπλες προπονησεις!!!
Ναι δεν εχασα την ευκαιρια να δοκιμασω ενα "μεγαλο" και "ονομαστο" γυμναστηριο, αλλα για μενα δεν μετρανε ουτε τα κτιρια ουτε οι εξοπλισμοι.... Αυτο που μετραει ειναι οι ανθρωποι! Τα τελευταια 5 χρονια ειμαι καθημερινα στο "δευτερο" σπιτι μου όπως το ονομαζω και δεν το αλλαζω με τιποτα!!
Το εχω ξαναπει, αλλα για μενα ειναι ενας τροπος διαφυγης απο την καθημερινοτητα. Παω ναι μεν για να γυμναστω, αλλα και για να περασω καλα, να ξεσκασω, για να δω κανεναν ανθρωπο. Κι ευτυχως πλεον όποια ωρα και να πάω, σε οποιο μαθημα και να παω πάντα υπαρχει καποιος - καποια να πω μια κουβεντα, να κανω χαβαλε!
Δεν ξερω σε ποιον να πρωτοαναφερθω και τι να πρωτοπω...

Στα ατελειωτα πρωινα στις ταξεις του Μανωλη, που τα δινει όλα με την απιστευτη υπομονη του και την πειρα του?
Στο Body combat με τον Στελιο που κάθε φορα που πάω ειναι σα να παρακολουθω παιχνιδι NBA? Δεν εχω ξαναδει τετοιον entertainer ποτε και πραγματικα πρεπει κανεις να ερθει στο μάθημα να το βιωσει!!!



Απο τους ανθρωπους που γνωρισα οταν πρωτοπηγα ήταν η Ιωαννα που εκτος απο yoga και ισορροπια, μου σταθηκε σε πολυ δυσκολες φασεις της ζωης μου και πλεον ειναι μια απο τι καλυτερες μου φιλες.



Girl Power με την Ιωαννα Μπολια που εκτος απο το δυναμικο της μάθημα με βοηθησε παρα πολυ σε θεματα διατροφης και χαιρομαι να κυκλοφορω πλεον με οτι ρουχα θελω???



Εγω με τον χορο δεν το χω δεν το χω, αλλα καθε φορα που πάω zumba με την Ιωαννα την Καραπά, ειναι σα να πηγαινω σε παρτυ!! Αυτο το κεφι δεν το βρισκεις ευκολα!!!


Φυσικα και δεν ξεχναω τον Νικο, που ΚΑΙ αυτος μαζι με το Στελιο βαζει τα δυνατα του για να περασουμε καλα.... Δινει τη δικη του παρασταση κάθε μέρα... Βαλβιδες στις μπαρες μπορει να μην εχει, Νικο μας εχεις παρει και τις βαλβιδες απο τα μυαλα και τα μυαλα μαζι!!!



Εννοειται οτι δε θα ξεχνουσα το φιλο μου το Νικο το Δαφλιδη, πολυπλευρος, εφευρετικος, σε οποιο μαθημα του και να εχω παει, ειτε ειναι μπαρες, ειτε κοιλιακοι ειτε αερομπικ ακομα και στο παρκο... εχω γυμναστει σωστα, εχω γελασει πολυ....


( εννοειται voodoo people!!!)

Ακομα και στα κοριτσια, την Κατερινα και την Ελισσαβετ που δεν γνωριζομαστε καλα γιατι δεν προλαβαινω να πηγαινω στα μαθηματα τους, τις εχω απολυτη εμπιστοσυνη...
Αναποσπαστο κομματι του γυμναστηριου η Φανη φυσικα που την πετυχαινω κανενα πρωινο στη ρεσεψιον και λεμε καμια κουβεντα (κουτσομπολιο να το πω??)

 Επιτηδες αφησα για το τελος 3 ατομα γιατι τους εχω ιδιαιτερη αδυναμια.
Αρης- Γιωργος - Βασιλης
My Guys οπως τους λεω, επειδη εκτος απο αψογοι επαγγελματιες με τρομερες γνωσεις πανω στο αντικειμενο τους (παρα το νεαρο της ηλικιας τους) , εχουνε γινει τα φιλαρακια μου και με στηριζουν ο καθενας με τον τροπο του σε οτι μου κατεβει στο κεφαλι ασχετα αν εινα σοβαρο ή βλακεια!!


Οπως και να χει θέλω να πω σε ΟΛΟΥΣ σας ενα μεγαλο ευχαριστω, γιατι οκ εσεις βεβαια τη δουλεια σας κανετε αλλα τα τελευταια χρονια ειστε ο κυριος λογος που μου φτιαχνει καθημερινα η διαθεση!!
Καλες προπονησεις λοιπον!!!

No comments:

Post a Comment