Thursday, June 14, 2012

Καποιοι μυθοι επανω στο fitness.... by Nick Daflidis

1. Πρωτα θα αδυνατισω και μετα θα ξεκινησω γυμναστηριο!Τεραστιος μυθος,η σωστη διαιτα ΠΡΕΠΕΙ να συνδιαζεται με προπονηση για να επιταχυνουμε τα αποτελεσματα και για να μην χαλασουμε τη συσταση του σωματος μας!

2. Κανω πολλες επαναληψεις για γραμμωση!Μυθος! Την γραμμωση την κανουμε μονο με καταλληλη διατροφη και καταλληλο προγραμμα αεροβιας και αναεροβιας προπονησης!Καλες οι πολλες επαναληψεις για αντοχη αλλα απο μονες τους δεν κανουν γραμμωση!

3. Για τις γυναικες: Δεν κανω βαρη γιατι φουσκωνω!Μυθος!Δεν εχεις τις ορμονες για να φουσκωσεις,απλα την ωρα της ασκησης συγκεντωνεται αιμα στην περιοχη π γυμναζεις για τη μεταφορα των αναγκαιων ''εφοδιων'' στους μυς.Μετα υποχωρει!Στο τελος μενει ενα ωραιο αποτελεσμα!Μην το φοβασαι!

4. Δεν τρωω βραδυνο γιατι παχαινει!Μυθος! Το τι τρωμε στη διαρκεια ολοκληρης της μερας και σε βαθος χρονου ειναι αυτο που μετραει! 7.000 παραπανισιες θερμιδες θα μεταφραστουν σε ενα κιλο επανω σου!

5. Κανω super set, bi set,αρνητικες και αλλα συστηματα εξαντλησης για γραμμωση!Ειπαμε,γραμμωση μονο με διατροφη και αεροβια ΜΕΤΑ τα βαρη!

6. Παιρνω συμπληρωμα πρωτεινης για να κανω παραπανω μυες!Ωχχχ!Καταρχην,παραπανω μυες ΔΕΝ γινεται,τους ιδιους αλλα μεγαλυτερους ναι αλλα θυμησου οτι το σωμα σου μπορει να απορροφησει 1,7 περιπου επι του σωματικου σου βαρους ημερησιως.Οτιδηποτε παραπανω μετατρεπεται σε λιπος ή αποβαλλεται!Επισης αυτη η ποσοτητα πρεπει να μοιραστει σε 4 γευματα περιπου για να προλαβει να απορροφηθει!

7. Τοπικο αδυνατισμα! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

Αυτοι ειναι καποιοι μυθοι που μου ηρθαν πρωτοι στο μυαλο.Ελπιζω να βοηθησα!

No comments:

Post a Comment