Tuesday, September 28, 2010

Ναι, πήγα και στην Αθήνα!!

"Μεγάλο κατόρθωμα έκανες" θα μου πει κανείς...
Μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι την πρωτεύουσα... Δεν ξέρω αν θα ήθελα ποτέ να μείνω εκεί, πολύς κόσμος ρε παιδί μου... και όλοι τρέχουν από δω και από κει...
Θα μου πεις εμείς στη Θεσσαλονίκη δεν τρέχουμε? Ναι αλλά έχω την εντύπωση ότι οι ρυθμοί μας είναι εντελώς διαφορετικοί...
Γιατί κάθομαι και γράφω post τωρα... Δεν πρόκειται να αναλύσω πως πέρασα το Σαββατοκύριακο! Πάντα όταν κατεβαίνω περνάω καλά. Βλέπω φίλους, συναδέλφους και συνήθως το συνδυάζω με σεμινάρια για τη δουλειά μου οπότε πάντα κερδισμένη βγαίνω...
Λοιπόν, πρέπει να ομολογήσω ότι όποτε πάω Αθήνα βρέχει... Πάντα καρεκλοπόδαρα... μετά πάντα φτιάχνει ο καιρός, αλλά όταν κατεβαίνω από το αεροπλάνο, πάντα γίνομαι χάλια...
Αυτή τη φορά έβρεχε πηγαίνοντας και στον Πειραιά. Για ένα καφέ είπαμε να βγούμε με τη φίλη μου τη Λίλη κι έγινε χαλασμός Κυρίου... Ούτε φωτογραφίες μπόρεσα να βγάλω ούτε τίποτα...
Επίσης να πω ότι πάντα θα συναντήσω κάποιον κουτοπόνηρο ταξιτζή που θα προσπαθήσει να με "κλέψει". Εγώ τώρα τι να κάνω, να τον καταγγείλω που μου έφαγε 5 ευρω??? Τέλος πάντων...
Υπήρχαν και ευγενικοί ταξιτζίδες πάντως, ειδικά ο κύριος που με γύρισε στο αεροδρόμιο ήταν πολύ ευχάριστος!!!
Άλλη διαπίστωση... Οι Αθηναίοι δεν περπατάνε... Καθόλου όμως... Πήγα λοιπόν βόλτα από Πανεπιστημιου μέχρι το Θησείο με τα πόδια... για μένα είναι νορμαλ απόσταση μια που περπατάω τη διπλάσια κάθε μέρα... Για κάποιον από κει το νορμαλ είναι να πας με το μετρο... Και ρωτάω εγώ γιατί???? Ποιος ο λόγος?? Περπατήστε καλέ κάνει καλό!!
Συνεχίζω... Δεν έχω ξαναδεί τόσους Πακιστανούς και Φιλιππινέζους στη ζωή μου... Δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, μη με περάσει και κανένας για ρατσίστρια, αλλά σε κάποια φάση νόμιζα ότι ήμουν σε άλλη χώρα!!
Το Μοναστηράκι μου θύμισε τα δικά μας ταβερνάκια στα Λαδάδικα και εκείνα απέναντι στην Αγ. Θεοδώρα... Ο ίδιος χαμός την Κυριακή... Οκ καλός "τζερτζελές"!!! Αν εξαιρέσουμε ότι μου έπεφταν διάφορα πράγματα στο κεφάλι εκεί που κάθησα, μια χαρτοπετσέτες βρώμικες, μια μυρμύγκια με φτερά, μέχρι και περιστέρι πήγε να προσγειωθεί πάνω μου... (Γειά σου Ιωάννα! Μοναδική εμπειρία δεν μπορείς να πεις!!)
Χάρηκα που σας είδα όλους κι ευχαριστώ για ακόμα μια φορά που με ταίσατε και με ποτίσατε και για την παρέα!!

2 comments:

  1. Έχει και τα ωραία της η Αθήνα... κι αν σου πω ότι εγώ δεν την έχω περπατήσει ποτέ!!!! Δε χρειάστηκε ποτέ να πάω. Μόνο τη διέσχισα με αυτοκίνητο... τι να πεις... την πρώτη φορά που θα πάω πάντως έχω σκοπό να φωνάξω πολλούς bloggers για διαφήμιση, φωτογραφίες κα τα σχετικά!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Γιάννη! Κοίτα, φωτογραφική μηχανή είχα και την πρόθεση είχα να βγάλω φωτογραφίες... Στον Πειραιά έβρεχε, αν και η η Λίλη προσφέρθηκε να με βγάλει στα καραβάκια! Το απόγευμα ξέχασα τη μηχανή στο ξενοδοχείο και την άλλη μέρα εκεί που την είχα βάλει, έπρεπε να βγάλω όλα τα ρούχα έξω από την τσάντα για μια φωτογραφία!!! Οπότε την επόμενη φορά θα το οργανώσω πιό καλα!!

    ReplyDelete