Tuesday, March 16, 2010

Thursday, October 9, 2008 Στο δρόμο ... μετά μουσικής!


Πρωινό εγερτήριο στις 7.. Να πιούμε και κανένα καφέ να ανοίξει το μάτι... Σήμερα έχω και εξωτερικές δουλίτσες για το σπίτι. Ευτυχώς τελειώνω γρήγορα και γυρίζω να πάρω τον σάκο που ζυγίζει τα μισά μου κιλά... Σε λίγο θα χρειαστώ απο εκείνα τα καροτσάκια για τη λαική που λέει και ο συνάδελφός μου ο Παναγίωτης, για να κουβαλάω τόσα βιβλία!
Στο λεωφορείο οι U2 τραγουδάνε "It's a beautiful day" κι εγώ κάνω μια ώρα να κατέβω κέντρο λόγω κίνησης και έργων..
Φτάνω στο ξενοδοχείο που γίνεται το σεμινάριο. Εκεί οκ, καμια χαζομαρούλα με τις συναδέλφους, πίνω και τον δεύτερο καφέ...
Αρχίζει το σεμινάριο κι εγώ αναρωτιέμαι τι δουλειά έχω σε σεμινάριο τεχνικής διδασκαλίας ενηλίκων αφού φέτος διδάσκω σε παιδιά, αλλά δεν πειράζει ότι μάθεις στη ζωή, καλό ειναι!!!
Είναι 3 παρά και είμαι στο λεωφορείο πάλι με τρομερό πονοκέφαλο. Οι Skillet που ακούω αυτή τη στιγμή δεν βοηθάνε καθόλου...
Αλλά το ευχάριστο είναι ότι έχω 20 λεπτά κενό! Ζήτω! Προλαβαίνω να φάω! Θυμήστε μου να ευχαριστήσω όποιον εφεύρεσε τα Goodys! Αν και μου τη δίνει να τρώω μόνη έξω αλλά αλλιώς θα μείνω νηστική !
Στο δρόμο για το ιδιαίτερο οι The summer obsession τραγουδάνε το Down for whatever αλλά εγώ είμαι μάλλον Down for a nap!!! Αλλά τι να σου κάνω που έχω άλλες 5 ώρες μάθημα!
Το μάθημα πάει μια χαρά μια που ο Γιάννης ρωτάει και απαντάει μόνος του κι εγώ έχω ακόμα πονοκέφαλο!
Ειναι 5 και κι εγώ είμαι πάλι στο λεωφορείο στο δρόμο για το φροντιστήριο. Στο ipod παίζει το On my mind - The Sunday drivers κι εγώ αναρωτέιμαι τι στο καλό θα κάνω στην τάξη...
Είναι 9 το βράδυ και μόλις τελείωσα 4 ώρες με κάτι πολύ "ζωντανά" παιδάκια!
Μα δεν τελείωσα ακόμα... Η Maria Mena τραγουδάει Just hold me κι εγώ πραγματικά θέλω κάποιον να με κρατήσει γιατί ο σάκος έχει αρχίσει και γίνεται πολύ βαρύς!
Τρέχω στα κεντρικά για meeting καθηγητών ... Είναι 10.30 και επιτέλους τελείωσα. Ευτυχώς έρχεται ο Σωτήρης να με πάρει γιατί δεν θα άντεχα και άλλη μια ώρα στο λεωφορείο! Εδώ κολάει η φίλη μου η JLo με το I'm Glad.
Κάπως έτσι θα πάει όλη η χρονιά... Λοιπόν αν αναρωτιέστε γιατί χάθηκα (σιγά δηλαδή να μην αναρωτιέστε), ο λόγος είναι: I've been working like a dog!!
Και που τώρα λέμε για σκύλους να τι θυμήθηκα !

1 comment:

  1. 8 comments:

    anemos5 said...

    Στο λεωφορείο οι U2 τραγουδάνε "It's a beautiful day" κι εγώ κάνω μια ώρα να κατέβω κέντρο λόγω κίνησης και έργων.
    απίστευτο τραγούδι την καλησπέρα μου γλυκιά δασκάλα ...και την αγάπη μου
    October 10, 2008 4:10 PM
    anemos5 said...

    ΄ξέχασα..σε έβαλα στη σελίδα μου γλυκιά δασκάλα να μη σε ξεχνάμε.......
    October 10, 2008 4:20 PM
    UNIQUE said...

    Lipon na ta paroue apo tin arxei ok;)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1)Στο λεωφορείο οι U2 τραγουδάνε "It's a beautiful day" κι εγώ κάνω μια ώρα να κατέβω κέντρο λόγω κίνησης και έργων..=kai egw edw kapou anarotieme,h U2 pou tin eidane tin omorfh mera???lol
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    2)Αρχίζει το σεμινάριο κι εγώ αναρωτιέμαι τι δουλειά έχω σε σεμινάριο τεχνικής διδασκαλίας ενηλίκων αφού φέτος διδάσκω σε παιδιά, αλλά δεν πειράζει ότι μάθεις στη ζωή, καλό ειναι!!!
    =nai nai na matheis na kaneis kai xalakia/koyrelou mias kai pianh kai xeimonas,aloste oti matheis stin zwh xreisimo einai.lmao!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    3)Στο δρόμο για το ιδιαίτερο οι The summer obsession τραγουδάνε το Down for whatever αλλά εγώ είμαι μάλλον Down for a nap!!! Αλλά τι να σου κάνω που έχω άλλες 5 ώρες μάθημα!=sto dromo pros to idiaitero e? down for a nap,e pali kala afou antekses kai den to "estroses" kato sta plakakia;)lol
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    4)Η Maria Mena τραγουδάει Just hold me κι εγώ πραγματικά θέλω κάποιον να με κρατήσει γιατί ο σάκος έχει αρχίσει και γίνεται πολύ βαρύς!=e apo ayrio sis me to karotsakiiiii,vre me to karotsaki lemee.lol
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    5)Λοιπόν αν αναρωτιέστε γιατί χάθηκα (σιγά δηλαδή να μην αναρωτιέστε), ο λόγος είναι: I've been working like a dog!!=kapou edw egw prepei na apantisw? oxi den einai ypoxreotiko giati an apantiso ksereis kai ti tha po,alla an den to po tha skaso.Pou na mou leipsis kale pou mono pou den kimomaste parea e? ouf pia.lmao!!!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    SIS MOU POLI KATAPLIKTIKO TO BLOG POLI MARESE KAI PETHANA KAI STO GELIO MILAME.AX THANKS TO XREIAZOMOUNA,KAI TWRA GIA NA TO PAROUME KAI SOVARA TO PRAGMA ...AX KAYMENH ARAXOVA!!!
    SE EIPA EGW NA PAME KATA TO SOULI ALLA ESEI DEN ME AKOUS;)xixixixixixixixixi!!!!
    October 10, 2008 11:25 PM
    arty said...

    Very nice Theodora, I'm sure the kids helped time go by pretty fast..they are never boring :)
    October 11, 2008 3:49 PM
    γυάλινο δάκρυ said...

    Κουράγιο, τι άλλο να πω;
    Πράγματι τα goody's είναι πολύ καλή εφεύρεση!
    Και το "It's a beutiful day" πολύ ωραίο τραγούδι.
    Ελπίζω να ξεκουράζεσαι καθόλου τα σαβ/κα!
    Καλό βράδυ!
    October 11, 2008 10:21 PM
    dorapap said...

    @anemos5 Οι
    U2 πολύ αγαπημένο συγκρότημα από πολύ παλιά! Καλά που έχω και τη μουσική στο δρόμο γιατί θα τρελαινόμουν εντελώς! ΚΑι ευχαριστώ που με έβαλες και στη σελλίδα σου!
    @ Αυγή μου
    εσύ τα μαθαίνεις πρώτη και χωρίς να διαβάσεις! Ευχαριστώ για την πρόταση με το who let the dogs out!! Πολύ γέλιο!
    @ Arty
    it is true that time flies when I'm with the kids!! That's why I love teaching so much!
    @γυάλινο δάκρυ
    Δε λες καλά που υπάρχουν και τα φαστφουντάδικα!! Δυστυχώς τα ΣΚ έχω διάβασμα και προετοιμασίες για την υπόλοιπη εβδομάδα, δουλειές του σπιτιού κτλ, αλλα τουλάχιστον είμαι σπίτι!
    October 12, 2008 11:43 AM
    Lily said...

    Καλησπέραααα!
    Τωρα κατάφερα να την διαβάσω όλη την ανάρτηση γιατι ήθελα να ακούσω και τα τραγούδια...
    Πολύ ωραία, να κάνεις και άλλες τέτοιες...
    October 12, 2008 4:47 PM
    anemos5 said...

    ΤΏΡΑ σε προσκαλώ για παιχνίδι θα αναγκαστείς να πεις επτά αλήθειες
    October 16, 2008 12:16 AM

    ReplyDelete